Açılan çoğu websiteye ben dahil genel olarak herkes direk bir wordpress kurulup sonra bir yerlerden hazır tema yükleyerek en sonunda ise "gerekli eklentiler" diye sabitleşmiş eklentileri yükleyip sonra birkaç yazı ekleyip bırakıyoruz.
Bunun sonucunda neler oluyor?
- Güzel domainler hiç ediliyor.
- İnternette gerçekten kirlilik oluyor.
- Bir hevesle yaptığımız şeylerin bize bir maliyeti oluyor.
Ha bunun sonucunda iyi şeyler olmuyor mu? Tabii ki oluyor yükselen giden arkadaşlarımızda oluyor. Fakat on kişiden biri belki yükseliyor.
Sizin fikirlerinizi de merak ediyorum. Seviyeli bir şekilde bu konuya yazanlara şimdiden teşekkür ederim.