• 10-05-2008, 10:30:54
    #10
    auth kodu ve mail olmadan transfer olmaz.
  • 10-05-2008, 10:32:14
    #11
    auth codu var transfer işleminmi başlattım fakat onay maili gelmesi için whois bilgilerinde mailim olması lazım ama bilgileri girdiğim halde whois çekince gözükmüyot.
  • 10-05-2008, 10:42:03
    #12
    siz muhtemelen kendi panelinizde görülen alanları güncellediniz
    yünetici bilgileri
    teknik sorumlu
    ödeme sorumlu
    ama register yapılan maili değiştirmemişsiniz muhtemelen. çünkü sizin panelinizden değişmez
    full yetkili değilsiniz yani.
    zaten işlem başlattı iseniz auth kodu girip, domaini size sağlayan kişiye e-posta gitmiştir. onun onaylamasını bekleyeceksiniz.
    onaylamazsada yapacak birşey yok.
  • 10-05-2008, 10:47:05
    #13
    peki bu domain bayiliğini aldığı yere söylesem birşey yapamaz mı ?
  • 10-05-2008, 11:48:47
    #14
    müşterisi sen değilsin ki onun
  • 10-05-2008, 11:50:39
    #15
    Benimde böyle bir panelim var .. Şimdi eğer siz yapamıyorsanız domaini aldığınız kişi burada kendine bir bayilik açmış muhtemelen onun değiştirmesi lazım hala onun himayesi altında gözüküyorsanız bence domain adını bize de bir yazın bakalım
  • 10-05-2008, 11:53:47
    #16
    ya işte ben bu şahıs tarafından dolandırıldım ama domaini almam lazım o nedenle bilmiyorum nasıl olduğunu forummis.com u aldım almaz olaydım nereden aldık ki.
  • 10-05-2008, 11:58:16
    #17
    vallahi kardeşim yabancı dilin felan varsa gereken adrese falan mail at msn ye ekle ya da yaptığın işlemleri birdaha kontrol falan et...

    System Viewer

    o aldığın kişinin adresi vs falan varsa bize ver ekleyelim belki açar dolandırmak maksadıyla normalde sen ayarları guncelledıkten sonra en fazla 24 saat sonra ayarların olması lazımdı...

    bu adamı nereden buldun bi sitesi bişeyi hiç mi yok
  • 10-05-2008, 12:01:07
    #18
    gereken adres derken neresi ?