• 08-05-2008, 19:48:59
    #1
    Arkadaşlar benim merak ettiğim rss bot kullanırsak sandbox a girme gibi bir ihtimalimiz varmı ?
  • 08-05-2008, 19:51:14
    #2
    Evet var dicem,
    - yahu şu şu senelerdir kullanıyor girmiyorda..
    diceksin, domaine göre değişir dicem anlaşıcaz..
  • 08-05-2008, 19:53:13
    #3
    Ne tür domaine göre değişir.

    Benim domain sahtenet.com
  • 08-05-2008, 19:57:59
    #4
    bu konu hakkında fazla bilgi veremem etik değildir.
    kart falan görürüz
  • 08-05-2008, 20:01:24
    #5
    Ya off .
    Niye hep böyle bilgi saklarsınız anlamam.Özelden bir el atıversen ..
  • 08-05-2008, 20:03:04
    #6
    teknoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya off .
    Niye hep böyle bilgi saklarsınız anlamam.Özelden bir el atıversen ..
    sen adamın içeriğini hupletecen bende sana yataklık edecem..
    olmaz başkası baksın
  • 08-05-2008, 20:05:44
    #7
    Ok. Kendin bilirsin ..

    Ama ben bunu mutlaka birinden öğrenirim .
  • 09-05-2008, 14:50:31
    #8
    Üyeliği durduruldu
    daha önce müsibet gördüğüm için tavsiye etmiyorum