RSS Bot ile Sandbox 'a Girilirmi - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
RSS Bot ile Sandbox 'a Girilirmi
7
●
442
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
RSS Bot ile Sandbox 'a Girilirmi
08-05-2008, 19:48:59
#1
teknoman
Arkadaşlar benim merak ettiğim rss bot kullanırsak sandbox a girme gibi bir ihtimalimiz varmı ?
08-05-2008, 19:51:14
#2
webkit
Evet var dicem,
- yahu şu şu senelerdir kullanıyor girmiyorda..
diceksin, domaine göre değişir dicem anlaşıcaz..
08-05-2008, 19:53:13
#3
teknoman
Ne tür domaine göre değişir.
Benim domain sahtenet.com
08-05-2008, 19:57:59
#4
webkit
bu konu hakkında fazla bilgi veremem etik değildir.
kart falan görürüz
08-05-2008, 20:01:24
#5
teknoman
Ya off .
Niye hep böyle bilgi saklarsınız anlamam.Özelden bir el atıversen ..
08-05-2008, 20:03:04
#6
webkit
teknoman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ya off .
Niye hep böyle bilgi saklarsınız anlamam.Özelden bir el atıversen ..
sen adamın içeriğini hupletecen bende sana yataklık edecem..
olmaz başkası baksın
08-05-2008, 20:05:44
#7
teknoman
Ok. Kendin bilirsin ..
Ama ben bunu mutlaka birinden öğrenirim
.
09-05-2008, 14:50:31
#8
leonidas
Üyeliği durduruldu
daha önce müsibet gördüğüm için tavsiye etmiyorum
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler