Arkadaşlar selamlar,

Codeigniter ile bir sistem hazırladık ve kısmetse yakın zamanda buradan satışa çıkartacağız. Temalar ile ilgili sürece girdik artık.

Domain lisanslı olarak satışa sunamk düşüncesindeyiz ancak işin içinden çıkamadık diyebilirim. Ioncube çare olur mu? Uzak sunucuda lisanslama yapmak mı mantıklı? Kurulum yapısı mı hazırlanmalı? gibi sorularımız çok fazla. Sistem codeigniter olduğu için de fonksiyonları toparlamak sorun yaratabilir.

Sizden tavsiyelerinizi ve önerilerinizi bekliyorum. Teşekkürler.