db yüklerken hata - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
db yüklerken hata
1
●
347
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
db yüklerken hata
01-05-2008, 12:32:08
#1
Sipahi
Üyeliği durduruldu
arkadaşlar mysql dumber ile yedek aldim bi baska siteme attim ama hata verdi http 500 iç hatasi ekran bembeyaz oluyor hiç bi şey cıkmıyor
nasil halledebilirim
02-05-2008, 22:52:12
#2
Ntie
Hata ekranı karşına gelmediği için ne gibi bir hata verdiğini göremiyorsun.
araçlar/internet seçenekleri/gelismis/tarama/açiklayici http hata iletileri göster'i işaretleyin siteye tekrar girin hata ekranını görebilirsiniz
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler