Sitem php 5.5 ama scripti kurarken 5.5 in altında hatası alıyorum birde web server problemi var. buna rağmen kurulum yapabiliyorum ama site sayfası boş görünüyor sorun ne odaklı olabilir sizce?
Hocam yorumları okusaydınız satın almazdınız. Bir sürü müşteri çalışmıyor bozuldu server hatası veriyor yazmış. Stabil versiyon istiyorlar.
Destek yok.
Eski php versiyon deneyin.
Panelinize bakın. php ayarı olabilir. Yoksa firmanıza sorun. Bazı firmalarda php seçimi yok.
Paranız yandı geçmiş olsun. script linki içinde yorumlara bakın, parasını geri alan var mı diye.