• 26-04-2008, 08:29:25
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sitede Extreme resimi çıkmıyor sadece link var. Yanlışlıkla 2 tane eklemiştim 1..2 gündür kaldırmadım acaba banlandım felanmı
  • 26-04-2008, 08:34:02
    #2
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşım çıkıor sende sorun olabilir şunları yap;

    tarayıcını değiştir mozilla ie vs..

    dns kullanıorsan kapat

    modemi yeniden başlat

    yada sayfayı yenile

    resim bende çıkıor
  • 26-04-2008, 08:37:09
    #3
    Extreme logosu çıkıyor. Tarayıcını değiştir bende de öyle olmuştu ie de gözükmüyordu ff da gözüktü Nedense

  • 26-04-2008, 08:43:47
    #4
    ff kulanıyorum diğer resimler felan cıkıyor ama extreme cıkmadı başka sitelere girdim onlardada yok gibi görünüyor.İE de denedim çıkıyor çezerlerle alakalı bişimi acaba neyse banlanmamaışız Teşekkürler arkadaşlar.
  • 26-04-2008, 08:45:34
    #5
    Abi adblock felan kullanım extreme logosunu mu engelledin
  • 26-04-2008, 08:47:56
    #6
    Kaspersky 7.0 ve üst versiyonlarıda block eder extreme resimini.
  • 26-04-2008, 08:53:43
    #7
    adblock felan yok seviyorum ben logusunu zaten Ayrıca pc formatlandı geçen henüz bi antivürs programı yüklemedim. Şimdi sitede küçük bir logo vardı oda kayboldu yavaş yavaş site kayboluyor :