Skype açamama :)
2
●48
- 04-06-2016, 13:47:37Yıllardır skype girmemiştim. İlk defa bir gireyim dedim en son sürümünü kendi sitesinden indirip kurdum Eposta adresimi yazıyorum tam şifre yazma kısmına bastığım da şifremi yazmadan birşeyler dönüyor ve bu sayfada kalıyor. İnternetten baktım herşeyi yaptım olmuyor çözümünü bilen var mı?
- 04-06-2016, 14:11:18Evet buradan açıldı, hep burayı mı kullanacağım peki ? Başka çözüm yolu bulamaz mıyız?tashift00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle