• 22-04-2008, 20:23:49
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaslar merhaba ben asp ögrenmek istiyorum ve arastırmalarıma ragmen kimseyi bulamadım böyle bir sahıs calsıyorum ve bos vaktim olmuyor gündüzleri o yüzden kursada gidemiyorum bana net üzerinden ücretli asp dersi vrecek arkadas arıyorum

    ödeme ister 15 günde ister aylık yanlız almadıgım dersin parasını vermem

    ücrete gelince ücret kendiniz belirleyin bana ücret sormayın ben piyasasını biliyorum yani kurslardan biliyorum eger asp yi su gibi bilen bi arkadas var sa lütfen karaman_038 hot.. eklesin görüşelim yanlız sunuda kabul etmem benimle anlasan sahıs bana günde 2 saat ayıracak yok işim var yok söle oldu net gitti anlamam suan elinde iş olmyana ve o2 saati bana ayıracak arkadasl arıyorum
  • 22-04-2008, 20:26:54
    #2
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/asp/145553-asp-we...itim-seti.html
  • 22-04-2008, 20:50:51
    #3
    Üyeliği durduruldu
    başlığı düzeltir misiniz hocam, ilk başta asp önbellek diye okudum
  • 22-04-2008, 21:06:53
    #4
    Üyeliği durduruldu
    arkadasım baslık düzelmiyor bened fark ettim ya artık göndr botonuna basmıstım
    bile n yanyana klavyede ne yapayım unutmusum özür dilerim
  • 22-04-2008, 21:36:01
    #5
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşa günde 2 saat(1 saat sesli anlatım(msnden) 1 saat yazılı uygulamalı) Haftalık 40 YTL teklif olarak sundum.Şimdi derse başlamak istiyor ödemenin %50sini önce kaparo olarak yatırmadıgı ıcın anlasamadık
  • 22-04-2008, 23:53:29
    #6
    Üyeliği durduruldu
    sen bana güvenmyorsun bende sana o zaman o kadar bos agızdan konusyorsun sen basla derse ben inanayım senin bu işten anladıgına o zaman diyeyim ki tamam arkadas sen haklısın al paranı ama sen illa para diyorsun o zaman kimse bakmaz sen önce bi kendini göster ki ben inanayım sende işe baslamadan para istiyorsun artık kazık yiye yie bi hal oldum banada yazık degil mi ? eges bey
  • 28-04-2008, 12:00:32
    #7
    duke isimli arkadaş benimle anlaşmıştır

    hem asp öğretiyorum hemde ortak olduk valla web tasarım sitesi açıyoruz kayseriye...... şirket bazında olacak...
    bakalım başladık bir ise ALLAH (cc) hayırlısı ne ise o olsun