• 02-05-2016, 19:48:41
    #1
    Arkadaslar linüx sunucumuzu yenu kurdurduk onceden mail olarak

    webmail.domain.com olarak gırebılıyorduksimdiki kurulumdan sonra

    domain.com:2089 olarak gırılıyor fakat heryerden gırıs yapılamıyor bunun nasıl bır cozumu var yardımcı olabılecek varmı
  • 02-05-2016, 22:50:15
    #2
    domain.com/webmail olarak giriş yapıyorum ben kendi webmailime hocam. Siz de deneyebilirsiniz.