• 01-05-2016, 14:43:51
    #1
    Merhaba ozel bir site acip internet uzerinden serbest zamanli grafik tasarım isleri yapmak istiyorum. Vergi zorunlumu basvuru icin neler gerekli ne kadar para harcamam lazım?
  • 01-05-2016, 15:21:27
    #2
    4000 tl üzeri vergi vermen gerekiyor.
  • 01-05-2016, 16:40:31
    #3
    TanTan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4000 tl üzeri vergi vermen gerekiyor.
    Bu sitede herkes is yapiyor kimsenin yok. Vergisiz site acip kisisel tasarim yapsam sorun cikarmi. Musteriler vergi istermi. 29 Yas alti 3 sene vergi yok diye biliyorum

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:40:31 -->-> Daha önceki mesaj 16:01:36 --

    TanTan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4000 tl üzeri vergi vermen gerekiyor.

    Ara Sıra Ücret Karşılığı Tasarım İşleri Yapıyorum Ne Yapmalıyım?
    Eğer vergi mükellefi değilseniz tasarım işini verenin sizin adınıza gider pusulası düzenlemesi ve size ödediği tutar üzerinden gelir vergisi kesintisi yapması gerekmektedir. Eğer vergi mükellefiyseniz bunun için fatura kesmeniz gerekmektedir.



    Boyle birsey gordum illa sirket kurmama gerek varmi. Boyle fatura kestirsem fatura isteyen dukkanlara
  • 01-05-2016, 16:58:04
    #4
    Yaptırılan iş karşılığında belge isteyen müşterilerinize gider pusulası imzalayabilirsiniz. Yalnız senelik 17.500TL idi sanırım bunu net olarak araştırmalısınız değişeceği söyleniyordu, bu tutarı geçerseniz vergi ödeme yükümlülüğünüz var.