C# ASP.NET üzerinden script yazılımı yapıyorum , print işlemi yaptırmam gerekiyor , fakat nasıl yapsam bilemedim.
Yapmak istediğim şey ufak bir örnekle anlatayım.

şöyle bir sayfam var.
benim düşüncem bu aidat ödeme sayfasındaki ödeme yap butonuna bastığında ödemeyi yaptıktan 5 saniye
sonra print.aspx'e verileri atar print.aspx sayfasında en son ödeme bilgileri çıkar ve print.aspx
sayfasında 2 adet buton olur bu butonlardan biri geri dön buda aidat öde sayfasına döner diğeri print buda dekontu yazar.
fakat sonra'dan bunun mantıklı olmadığı düşüncesine vardım net üzerinden güzel bir kaynakta bulamadım.
Bilgisi olan veya nasıl yapmam gerektiği hakkında düşüncesi olanların desteklerini bekliyorum