• 15-08-2006, 03:24:04
    #19
    atıyo ibine bütün gün msn de
    şaka bir yana hakkımız helal olsun kardeş
  • 15-08-2006, 04:20:07
    #20
    Misafir
    tanımıyorum ama hayırlı tezkereler şimdiden
  • 20-08-2006, 10:37:17
    #21
    Üyeliği durduruldu
    ehuehu her hafta carsı izni var burda cennet vatanımın cennet yeri
  • 20-08-2006, 10:49:46
    #22
    Hayırlı tezkereler ..
  • 20-08-2006, 18:01:02
    #23
    Üyeliği durduruldu
    nerede yapıyon askerliğini ?