Arkadaşlar subdomain için yorum alabilirmiyim projeyi subdomaine kurduk
emlak, araç alım satım kiralama, mağaza açma, iş ilanları projemiz
http://goo.gl/5ZtQbq
Emlak subdomain yorumu
4
●271
- 28-02-2016, 11:38:59Üyeliği durduruldu
- 28-02-2016, 15:15:58Bence ayrı bir domaini kursanız daha iyi olurdu.Sub domainle ana domain pek ilgili olmamış.Bendede dairefiyatlari.o.. varSeodeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
istanbul.dairefiyatlari vs.. şeklinde fake sub olarak kullanmayı düşünüyorum.Sizde tavsiyem bu yönde. - 28-02-2016, 15:18:13Üyeliği durdurulduhocam emlak araç alım satım olması için yaptım yeni domain yeni masraf yeni seo vb şeyler ister. o yüzden tercih etmedim herkeste sub daha iyi dedi bilmiyorum artııkugrboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-02-2016, 15:20:13Ben sub ve domain uyumu açısından söyledim.Zaten her sub domain ayrı site olarak görülür.Yani her suba ayrı çalışma yapmanız lazım.O yüzden fake subdomain olayı daha mantıklıdır.Araştırıp değerlendirin bence.Seodeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle