Site yavaşladı - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Site yavaşladı
0
●
372
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Site yavaşladı
03-04-2008, 20:15:29
#1
mtanriverdi
sitem çok yavaşladı bence trojan bulaşmış yani index.phplere kod yemişim herhalde. Trojanlar hakkında ayrıntılı bilgileri nereden bulabilir.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler