slm ben Quick ticket sistemini kurdum fakat üyelerin ticket açmasını ayarlayamadım .. şöyle söyleyim ben üye oldum ticket açamıyorum...
yardım edebilirseniz sevinirim..
domain
burası
Quick ticket kullanmış olan varmı ?
0
●341
0
●341