arkadaşlar r10`nun site analiz sayfasında sitemi analiz ettiriyorum resimdeki gibi güvenlik analizi kısmında google zararlı gibisinden bir şey yazıyor :S Webmaster toolsdan baktım bir sıkıntı yok. Lütfen biri yardımcı olsun kafam karıştı :S
site yeni mi açıldı, benim site ilk açıldığında öyle idi, sonradan şirketlerin yaptığı analizler sonucu hepsi okeyledi kendiliğinden, tabi zamanla oldu bu
site yeni mi açıldı, benim site ilk açıldığında öyle idi, sonradan şirketlerin yaptığı analizler sonucu hepsi okeyledi kendiliğinden, tabi zamanla oldu bu