rapiddeki dosyalarımın devri döndü :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
rapiddeki dosyalarımın devri döndü :)
5
●
416
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
rapiddeki dosyalarımın devri döndü :)
31-03-2008, 16:27:03
#1
fatihbaz
arkadaşlar ben mi birşey yaptım yoksa o mu birden tepetakla oldu anlamadım ama normalde son yüklenen dosya en üstte olurdu.şimdi bi bakıyorum en son yüklenen dosya en son sayfaya,en son sıraya gidiyor
31-03-2008, 18:59:07
#2
Soickan
Benimde bu sabah yüklediğim dosyalar aynı şekilde oldu bir kaç saat. Ancak şimdi baktım düzelmiş...
31-03-2008, 19:05:28
#3
Hayko
bende hep son yüklediğim en altta oluyor. belki bi ayarı neyin vardır
31-03-2008, 19:06:34
#4
Erol
Üyeliği durduruldu
bendede öle olmuştu, kendi kendine düzeldi
31-03-2008, 19:29:39
#5
fatihbaz
hakketen düzelmiş şimdi
yav ne yükledigimi karıştırıyorum o şekilde olunca
teşekkürler....
01-04-2008, 11:40:04
#6
Soickan
Ayara gerek yok. Premium lar ilk sayfaya geliyor. Collector kullananlarınki sona ekleniyor.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler