• 31-03-2008, 16:27:03
    #1
    arkadaşlar ben mi birşey yaptım yoksa o mu birden tepetakla oldu anlamadım ama normalde son yüklenen dosya en üstte olurdu.şimdi bi bakıyorum en son yüklenen dosya en son sayfaya,en son sıraya gidiyor
  • 31-03-2008, 18:59:07
    #2
    Benimde bu sabah yüklediğim dosyalar aynı şekilde oldu bir kaç saat. Ancak şimdi baktım düzelmiş...
  • 31-03-2008, 19:05:28
    #3
    bende hep son yüklediğim en altta oluyor. belki bi ayarı neyin vardır
  • 31-03-2008, 19:06:34
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bendede öle olmuştu, kendi kendine düzeldi
  • 31-03-2008, 19:29:39
    #5
    hakketen düzelmiş şimdi yav ne yükledigimi karıştırıyorum o şekilde olunca teşekkürler....
  • 01-04-2008, 11:40:04
    #6
    Ayara gerek yok. Premium lar ilk sayfaya geliyor. Collector kullananlarınki sona ekleniyor.