• 31-03-2008, 13:00:33
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Şimdi ben bir subdomain açtım. Ama onu farklı bir hostta kullanmak istiyorum. NS'sini farklı yapabilme imkanım var mı alt alanadının?
    Cpanel kullanıyorum.
  • 31-03-2008, 16:55:01
    #2
    ben bu işi everydns.net ile yapıyorum domaini önce bu siteye yönlendirdim sonra normal siteyi "http://www.xkare.org" u blogger a sub.xkare.org kendi hostuma yönlendirdim. bu şekilde yapabilirsin.
  • 31-03-2008, 20:07:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Başka şekilde aracısız olmuyor mu acaba? Bir de bende everydns.com açılmadı.
  • 31-03-2008, 20:17:38
    #4
    http://www.everydns.net/ adres bu şuan açılıyor. Benim bildiğim başka bir yöntem yok =)
  • 31-03-2008, 20:21:18
    #5
    Panelden oluyor diye biliyorum ama tam emin değilim.

    Arıyorum bulursam yazarım..
  • 31-03-2008, 20:26:44
    #6
    Panelde ben çok aradım bulamadım (cPanel). Bana da bi aralar çok lazımdı. Şuan da lazım gerçi çok kişiye sordum düzgün bir cevap alamamıştım. Şimdi bilen çıkar inş.
  • 31-03-2008, 23:09:54
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Reseller olması lazımmış. Hostçum halletti.
  • 01-04-2008, 07:16:59
    #8
    WHM ayarlarında var subdomain ns, mx vs vs.. ayarları.