Extreme Problem Çıkartıyor - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Extreme Problem Çıkartıyor
101
●
5.265
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Extreme Problem Çıkartıyor
1
2
3
4
5
6
7
Son
30-03-2008, 13:09:41
#10
Fhenix
bendede var aynı sorun
30-03-2008, 13:13:23
#11
ajt18
Üyeliği durduruldu
biri yazmasa extreme herkesi bi gün ayakta uyutacak desene
yermi anadolu insanı
30-03-2008, 13:14:50
#12
HKNOCN
Yoksa TR sayimlarini yavaş yavaş durduruyorlar mı?
30-03-2008, 13:15:08
#13
Gizlen
bende bole bir sorun yok
30-03-2008, 13:16:21
#14
Dostnamez
Google var. Analytics boşuna kurulmamış.İstatistikleri extremeden daha az hit gösteriyor.Bunlarda sanırım gerçek hit.Ve reklam alırken felan screen shotla gösterebilirsiniz.
Extre düzelecektir eminim.
30-03-2008, 13:17:57
#15
Fhenix
HKNOCN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yoksa TR sayimlarini yavaş yavaş durduruyorlar mı?
bende öyle düşünüyorum.
30-03-2008, 13:18:16
#16
aslanim
sayac turkaya dönücem bu akşama kadar devam ederse.
30-03-2008, 13:33:12
#17
ajt18
Üyeliği durduruldu
peki sizce extremeden sonra iyi hangi sayaçlar var
30-03-2008, 13:35:52
#18
backlinker
Üyeliği durduruldu
Extreme Kaşınıyor. Aynı zıkkımı bendede yedi dedim ne oluyor xD
1
2
3
4
5
6
7
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler