• 30-03-2008, 13:49:38
    #19
    araba sitemi sayaç turkaya çevirdim bakalım nasıl olacak daha evel 3-4 gün kullandım extremeden farkı yoktu
  • 30-03-2008, 13:51:47
    #20
    çoğu sitede extremeyle ilgili bir sorun yok türkiyeden sayımı tamamen kapatmış olsalar bütün extreme kullanan sitelerde sorun olurdu bence akşama kadar düzelir ...
  • 30-03-2008, 13:53:20
    #21
    tr sunucuda barınan siteleri kapatmış olamazlarmı?
  • 30-03-2008, 13:54:16
    #22
    Üyeliği durduruldu
    sitede google analytics kodu forumhome da.doğru yerde mi ? yoksa başka nereye alabilirim?sadece anasayfayı sayıyor böyle.herkes anasayfaya gelecek değil ya..bilen biri varsa lütfen yazsın.
  • 30-03-2008, 13:54:17
    #23
    Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tr sunucuda barınan siteleri kapatmış olamazlarmı?
    bende öyle düşünüyorum benim sunucu almanya ve bir problem yok inş da olmaz...
  • 30-03-2008, 13:56:09
    #24
    Üyeliği durduruldu
    ajt18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sitede google analytics kodu forumhome da.doğru yerde mi ? yoksa başka nereye alabilirim?sadece anasayfayı sayıyor böyle.herkes anasayfaya gelecek değil ya..bilen biri varsa lütfen yazsın.
    footer'a koyucaksın
  • 30-03-2008, 13:57:51
    #25
    Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tr sunucuda barınan siteleri kapatmış olamazlarmı?
    referer kısmı ilerliyor summary kısmı sabit ama :S
  • 30-03-2008, 13:59:33
    #26
    Üyeliği durduruldu
    footerda head yada body bulunamıyor ki.analytics sitesinde bodyden önce koyun falan diyor.footerda tam olarak nereye koyabilirim?
    bende diyorum niye böyle az sayıyor
  • 30-03-2008, 14:00:09
    #27
    Üyeliği durduruldu
    ajt18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    footerda head yada body bulunamıyor ki.analytics sitesinde bodyden önce koyun falan diyor.footerda tam olarak nereye koyabilirim?
    bende diyorum niye böyle az sayıyor
    o zaman header'a koy