• 30-03-2008, 13:09:41
    #10
    bendede var aynı sorun
  • 30-03-2008, 13:13:23
    #11
    Üyeliği durduruldu
    biri yazmasa extreme herkesi bi gün ayakta uyutacak desene yermi anadolu insanı
  • 30-03-2008, 13:14:50
    #12
    Yoksa TR sayimlarini yavaş yavaş durduruyorlar mı?
  • 30-03-2008, 13:15:08
    #13
    bende bole bir sorun yok
  • 30-03-2008, 13:16:21
    #14
    Google var. Analytics boşuna kurulmamış.İstatistikleri extremeden daha az hit gösteriyor.Bunlarda sanırım gerçek hit.Ve reklam alırken felan screen shotla gösterebilirsiniz.

    Extre düzelecektir eminim.
  • 30-03-2008, 13:17:57
    #15
    HKNOCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yoksa TR sayimlarini yavaş yavaş durduruyorlar mı?

    bende öyle düşünüyorum.
  • 30-03-2008, 13:18:16
    #16
    sayac turkaya dönücem bu akşama kadar devam ederse.
  • 30-03-2008, 13:33:12
    #17
    Üyeliği durduruldu
    peki sizce extremeden sonra iyi hangi sayaçlar var
  • 30-03-2008, 13:35:52
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Extreme Kaşınıyor. Aynı zıkkımı bendede yedi dedim ne oluyor xD