Merhabalar.
Birkaçgün evvel smfden vbulletine geçiş yaptık.Db komple aktarıldı.Geçirdiğimiz üyeler "İmported User" denilen bir kullanıcı grubunun altına toplanmıştır.
Ortalama 5000 civarı üye vardır,bunları tek seferde başka bir gruba (registired user)'a nasıl kaydederiz.
Not:Üyelerin doğum tarihleri,dbyi aktardıktan sonra xx.xx.1901 olarak değişmiştir.
Bunada bir çözüm bulabilirmiyiz.
Vbulletin İmpex ile convert edilmiştir.
Vbulletinde user grubunda sorun
1
●404
- 29-03-2008, 19:18:43"İmported User" grubu nu silmeyi denedinmi ? bunu yaptiginda normalde üyeleri "registered user" grubuna atmasi gerekiyor...