• 06-08-2006, 12:12:48
    #10
    DNS1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ddos çekiyor olmasınlar
    bakıyorum kardeş aklıma gelen ne varsa becerebildiğim ne varsa hepsine bakıyorum

    @osman önce TTnetten Domainimi kurtarmam lazım
    bu bir iki gün içinde kurtaram olmazsa senin hosta taşırız
  • 06-08-2006, 12:13:46
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tamam danacım
    pm veya maille domaini gönder yeter
  • 06-08-2006, 15:58:40
    #12
    saolasın
    olmazsa sana logları msn den yollayım

    ddos çektiklerini nasıl anlayabiliriz?
  • 06-08-2006, 16:29:50
    #13
    Üyeliği durduruldu
    danacım pmle yolla msnini wer bakiim loglarına ne war ne yok

    bu arada refferlarını incele, orada her site kaç hit yollamış ne kadar bw tüketmiş yazar...
  • 06-08-2006, 16:36:45
    #14
    logları osmana verdiydim ama istersen sanada yollayam
    osman bişi yok dedi
    şimdi resimleri kontrol ediyom
    öyle büyük bi resminde yok en büyüğü 25 kb
    ki o da 3-5 tane
    sayfalar en büyüğü 22 kb
    ortalama 17 kb falan ama daha çözemedim nedir bu
    bi tane benden banner çalan site bulabildim loglardan
    normal gibi görünüyo hiç bi sorun yok
    Hani Hit çok olsa gözüme gelmez
    Hit te yok !
  • 06-08-2006, 17:03:25
    #15
    htaccess ile gif,jpg,js ve css dosyalarının başka sitelerde kullanılmasını önleyebilirsin..

    RewriteEngine on
    RewriteCond %{HTTP_REFERER} !^$
    RewriteCond %{HTTP_REFERER} !^http://(www\.)?seninsite.com/.*$ [NC]
    RewriteRule \.(gif|jpg|js|css)$ - [F]

    Burada seninsite.com bölümüne sitenin adresini yaz.. Bu kod ile başka sitelerden senin sitendeki gif,jpg,js ve css dosyalarını çağıramazlar..
  • 06-08-2006, 17:13:06
    #16
    yaptım onu
    Alıntı
    RewriteEngine on
    RewriteCond %{HTTP_REFERER} !^$
    RewriteCond %{HTTP_REFERER} !^http://(www\.)?benimsite.com/.*$ [NC]
    RewriteCond %{HTTP_REFERER} !^http://(subdomain\.)?benimsite.com/.*$ [NC]
    RewriteRule \.(gif|jpg|js|css|bmp|waw|swf|png|mp3|avi|)$ - [F]
    bu şekilde yaptım ama....