• 25-08-2015, 01:28:44
    #1
    Selamun alekum abiler/kardesler 2 sene once acip icine 100 ozgun konu girdigim bir blog var elimde ilk acildiginda guzel hite ve alexaya sahipti fakat 2 senedir konu acilmadi... size sorum sizce yeni bir sitr acip oradan mi devam edeyim yoksa eski siteden mi devam edeyim ? Eski siteme konu girsem eski hitlerimi yakalar miyim merak ediyorum ?
  • 25-08-2015, 02:18:04
    #2
    Eski siteniz ile devam etmeniz daha yararlı olur. Avatarınız ne öyle bu arada
  • 25-08-2015, 03:21:15
    #3
    Hangi sebeble bunu soyluyorsunuz ? Ayrica avatarim r10daki en garip avatar sanirim
  • 27-08-2015, 19:05:16
    #4
    Yok mu başka önerisi olan ?
  • 27-08-2015, 19:12:39
    #5
    eski siteniz ile devam edin hocam bence. site yaşı ilerledikçe daha iyi verim alabilirsiniz benc.e
  • 28-08-2015, 19:43:41
    #6
    Yeni site açmak daha faydalı diye düşünüyorum
  • 28-08-2015, 19:50:32
    #7
    çok uzun zaman olmuşsa yeniyle başlamak daha iyi gibi heralde