• 24-03-2008, 14:08:25
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    asp mi kodluyorsun
    evet
  • 24-03-2008, 14:10:55
    #11
    güzel gidiyor
  • 24-03-2008, 14:15:08
    #12
    bitir artık beklemedeyiz :P
  • 24-03-2008, 14:22:50
    #13
    Üyeliği durduruldu
    KraLMp3Ler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bitir artık beklemedeyiz :P
    Vericemi kim söyledi ztn okula yazıyorum bu scripti okulca buluşuruz fln..
    Satma fln yok belki ileride

    Ha kullancam diosanız bitince gelin üye olun
  • 24-03-2008, 14:25:23
    #14
    aaaaaaaaaaaaa yapılırmı bu yaaaa
  • 24-03-2008, 14:28:28
    #15
    Üyeliği durduruldu
    KraLMp3Ler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aaaaaaaaaaaaa yapılırmı bu yaaaa
    Olmaz kardeş okula yazıyorum onun için özel olsun istiyorum anlayışın için teşekkürler
  • 24-03-2008, 14:54:38
    #16
    myboard un tasarınının değiştirilmiş halini görüyorum burada. daha orjinal bir şeyler yapsan kendini daha iyi geliştirebilirsin.
  • 24-03-2008, 14:57:02
    #17
    Misafir
    Dvaia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    myboard un tasarınının değiştirilmiş halini görüyorum burada. daha orjinal bir şeyler yapsan kendini daha iyi geliştirebilirsin.
    myboarddan cok adam direk facebookdan almış tasarımı

    ayrıca son cümlenize katılıyorum daha orjinal fikirler yapmak lazım
  • 24-03-2008, 15:04:17
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Dvaia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    myboard un tasarınının değiştirilmiş halini görüyorum burada. daha orjinal bir şeyler yapsan kendini daha iyi geliştirebilirsin.
    tam olarak değil myboardda profil incelemek yoktu burada katıcam tasarımı ise facebooka bakarak değil birkere bakıp taklid etmeye çalışaraj yaptım.bu myboarddan daha farklı olucak applicationlar daha fazla ve profil inceleme , grup kurma , günlük tutma , arkadas lıstesı vs.vs gibi bi cok sey eklıycem