• 22-03-2008, 16:11:55
    #1
    isimtescil'de 200'e yakın domainim var whoislerde isimtescil olarak gözükmesi rahatsız ediyor artık.
    Nereye transfer etmemi tavsiye edersiniz? Enom,directvb. gibi firmalardan türkçe destek veren varmı=)
  • 22-03-2008, 16:17:25
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Birkaç gün önce o özelliği kaldırdılar diye biliyorum.
  • 22-03-2008, 16:21:37
    #3
    yok hocam yalnızca kişisel bilgilerini gizleyebiliyorsun...