• 19-03-2008, 14:19:30
    #1
    2 ay önce shobbo denilen o illet siteden alışveriş yaptım ürün elime gelmek bilmeyince sipraişi iptal ettim ve geri ödememi hala alamıyorum.
    Az önce bu site için dolandırıcılık ihbari yaptım umarım beklediğim sonucu alırım.
    Sizede tavsiyem bu sitenin yakınından bile geçmeyin
  • 19-03-2008, 14:47:55
    #2
    alışveriş yapacaksanız büyük şirketlerden yapın üç lira için kredi kartınızı tehlikeye atmayın.
  • 19-03-2008, 20:23:15
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ben daha önce duymuştum bu siteyi güvenilir diye biliyordum demek ki sorun olabiliyormuş. Adresleri de şurasıymış:
    Caferağa Mah. Sakızgülü sokak No:11 Kat:3
    34710 Kadıköy

    Tel: 0 216 - 3377152
  • 19-03-2008, 20:31:14
    #4
    ŞikayetVar birde buraya bak istersen..
  • 19-03-2008, 22:10:13
    #5
    Ergun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ŞikayetVar birde buraya bak istersen..
    Orayada yazdım. Teşekkür ederim yinede...
  • 20-03-2008, 09:54:40
    #6
    Ben bu siteyle ilgili konu açmıştım burda arkadaşım keşke araştırsaydın. Ben zorla almıştım parayı geri. Allah yardımcın olsun senn
  • 20-03-2008, 09:57:04
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Ufak sitelerle uğraşmanız gereksiz alışveriş için.