ArkadaÅŸlar Merhaba
Siteme jwplayer eklentisini kurdum. Playera logo eklemek için lisans gerekiyor sanırım. Skin'de değiştiremiyorum.
Yabancı bir siteden lisans keyi buldum ve jwplayer.js dosyasını kopyaladım. Şuan lisanslıymış gibi çalışıyor. Lisans sahibi dışarından videoya müdahale edebilir mi? yada bu şekilde bir sıkıntı çıkar mı?
JWplayer lisans ücreti çok pahalı. Başlangıç için videoları bu şekilde eklemeyi düşünüyorum. Daha sonra lisans alacağım.
Bu arada JWplayer lisansı almış birisi varsa ve bu şekilde ortak kullanılabiliyorsa lisans ücretinin bir kısmını verebilirim.
Jwplayer Lisans hakkında bir soru
0
●296