• 17-03-2008, 13:22:36
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    selamlar ben tasarımda rtenk konusunda ve yapcaklarım konusunda kararsız kalıyorum ne yapmamı tavsiye edersiniz bunu aşmak için?
  • 17-03-2008, 14:35:39
    #3
    bu siteyi biliyorumda böle aklımda bana yapabileceklerimi şekillendircek bişiler lazım aslıonda :S
  • 17-03-2008, 22:04:46
    #4
    Bu durumda tasarıma yeteneğiniz yok gibi. Yanlış anlamayın herkesin tasarıma yeteneği olmayabilir. Örneğin benim de programcılığa yeteneğim yok. Ama olan arkadaşlarla bir ekip kurduk, çalışıyoruz. Bence tasarım ile vakit kaybetmek yerine başka yeteneğinizin olduğu konulara yönelin.