• 18-06-2015, 17:17:32
    #1
    İFrame ile sitenin belli bir bölümünü çekmek istiyorum yarımcı olabilecek arkadaş varmı acaba
  • 18-06-2015, 22:07:11
    #2
    belli bir bölümünü çekmek istiyorum derken açar mısın biraz?
  • 19-06-2015, 08:52:57
    #3
    TrHaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    belli bir bölümünü çekmek istiyorum derken açar mısın biraz?
    yani bir sitede widget var onu alıcam yani iframe ile.
  • 19-06-2015, 11:09:05
    #5
    o konuyu gördüm ama yapamadım hoccam
  • 19-06-2015, 11:15:57
    #6
    Hocam kodu kopyalayın lacivertle boyadığım yere siteyi yazın kırmızı ile boyadığım yer ise sadece çekmek istediğiniz yerin top ve left değerlerini yapın olsun

    <div style="position:absolute; overflow:hidden; width:300px; height:150px;border:1px solid #999;"><IFRAME style="top:-250px;left:-150px;position:absolute" name="arama" src="https://www.r10.net/" width="1000" height="1500" scrolling="no" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" ></IFRAME></div><div align="right" style="position:absolute;bottom:0px;right:0px;z-index:5000;">
    </div>