Natro daki bir alan adını Blogger'da kullanmak için nasıl bir yol izlemek gerekiyor?
3. parti siteler önermeyiniz Natro için bilen birisi varsa sevinirim.
Natro CNAME - Blogger
2
●3.551
- 11-03-2008, 19:16:52Üyeliği durduruldu
- 11-03-2008, 19:19:51Üyeliği durdurulduAma ben 3. parti site istemiyorum ki.Bakın burada bir resim var resimdekileri yaptım olmadı.hun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Resim: Tıklayınız
Site: Tıklayınız