• 10-03-2008, 22:32:39
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pc üzerinden stmp mail gönderecem ama gönderim ayarlarına ne yazmalıyım bilmiyorum.Daha önce gönderen var mı ? bilen var mı ?
  • 12-03-2008, 15:11:27
    #2
    fikri olan yok mu