pc üzerinden mail gönderecem ama - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
pc üzerinden mail gönderecem ama
1
●
498
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
pc üzerinden mail gönderecem ama
10-03-2008, 22:32:39
#1
KenaNeoN
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
pc üzerinden stmp mail gönderecem ama gönderim ayarlarına ne yazmalıyım bilmiyorum.Daha önce gönderen var mı ? bilen var mı ?
12-03-2008, 15:11:27
#2
KenaNeoN
fikri olan yok mu
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler