• 31-03-2015, 22:46:46
    #1
    Arkadaşlar iyi akşamlar;

    Elektrik kesintisi bittiğinden beri giriş sağlayamıyorum.Acaba sadece bende mi sorun var?
  • 01-04-2015, 00:43:01
    #2
    Biraz önce denediğimde çok kasıyordu kullanılmaz haldeydi.
  • 01-04-2015, 00:44:22
    #3
    Genel
  • 01-04-2015, 00:50:04
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mobil olarak daha iyi ama bilgisayardan bağlanınca full sorun. En azından mobilken akış yenilenebiliyor yavaşta olsa mesajda atılabiliyor.
  • 01-04-2015, 00:51:59
    #5
    Üyeliği durduruldu
    İzmir taraflarında sorun yok şu an.
  • 01-04-2015, 00:52:59
    #6
    Facebook,Twitter ve Youtube aşırı yavaş
  • 01-04-2015, 00:56:08
    #7
    İlk basta bende erişemiyordum düzeldi.
  • 01-04-2015, 00:57:16
    #8
    Trabzon'dan yazıyorum. Aşırı yavaş facebook.
  • 01-04-2015, 00:58:08
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Yavaşlık var.