Server Hızını Nasıl anlarım? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Server Hızını Nasıl anlarım?
19
●
2.184
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Server Hızını Nasıl anlarım?
1
2
3
30-08-2005, 19:53:12
#1
RoMeO
Üyeliği durduruldu
Server hızını tam olarak nasıl anlarım ?
ping çekmekten başka bir yolu varmı?
we normalde ping süresi ne kadar olmalıdır..?
Bu site çok mu kötü ?
Bazen iyi gidiyor bazen aşırı derecede yavaş..!
30-08-2005, 19:59:09
#2
EsCTasY
http://dnsstuff.com/tools/dnstime.ch...ine.com&type=A
superonline.com yerine kendi adresini yaz
buda r10.net in
http://dnsstuff.com/tools/dnstime.ch...r10.net&type=A
30-08-2005, 20:25:54
#3
neo4646
Üyeliği durduruldu
sh.com.tr D+
rh.com.tr C-
R10.net C+
ev1servers.com A+
Superonline A-
nedir yani bunların iyi yada kötü dereceleri ?
resimdeki pinglere bakarsak ping attığın site rezil bi durumda.
30-08-2005, 20:34:09
#4
VEGA
http://dnsstuff.com/tools/dnstime.ch...ujx.net&type=A
benimkisi nasıl arkada$lar.?
Record is:
Domain Type Class TTL Answer mujx.net. A IN 3600 64.202.163.112 mujx.net. NS IN 3600 WSC1.JOMAX.net. mujx.net. NS IN 3600 WSC2.JOMAX.net.
Looking up at wsc1.jomax.net.... Reports 1 A record(s). 59ms.
Looking up at wsc2.jomax.net.... Reports 1 A record(s). 62ms.
Average of all 2 nameservers: 60ms (plus 308ms overhead).
Score: A+
Took off 3 points for ".net" TLD (extra lookups may be required to find the parent servers
30-08-2005, 21:44:08
#5
D_A_X
Misafir
ilk5.com A
30-08-2005, 22:57:45
#6
RoMeO
Üyeliği durduruldu
neo adlı üyeden alıntı:
sh.com.tr D+
rh.com.tr C-
R10.net C+
ev1servers.com A+
Superonline A-
nedir yani bunların iyi yada kötü dereceleri ?
resimdeki pinglere bakarsak ping attığın site rezil bi durumda.
Doğru diyosun kardeş site kötü durumda ama ..
Bu değerlere anlam veremedim..!!!!
Benim bildiğim A yüksek değerler için kullanılır...
.... Reports 1 A record(s). 29ms.
.... Reports 1 A record(s). 29ms.
Average of all 2 nameservers: 29ms (plus 98ms overhead).
Score: A
Buna bir açıklama yapabilecek olan varmı acaba..
Cevaplarınız için teşekkürler..
30-08-2005, 23:51:38
#7
neo4646
Üyeliği durduruldu
senin server ve o test sitesi amerikada
sen türkiyedesin türkiyeden ping çıkınca tabi biraz fazla çıkar ama sendeki baya bi fazla çıkıyor.
server olarak tr dışındakilerin çoğu A oluyor
31-08-2005, 00:01:51
#8
RoMeO
Üyeliği durduruldu
Evet server dışarıda .. 300 'ün altında olduğunu görmedim en iyi zamanı 300ms..
Ping çekerken benim(PC'nin) DNS ayarlarımdan kaynaklanan bir yavaşlık söz konusu olabilirmi..
Açıklama için teşekkür ederim @neo
31-08-2005, 00:20:09
#9
neo4646
Üyeliği durduruldu
Rica Ederim
Ben kendi serverlarıma ping çektim biri 201 diğeri 206 çıktı
Sonra eski servera çektim almanya da kendileri
300 çıktı normalde 140 ms çıkardı
sonra bi daha çektim 140 ms çıktı.
başka bir pc den dene bilgisayarında virus varmı onuda bi kontrol et.
çünkü 2000 ms vs olması kötü dns ayarlarının kötü olması bile o kadar etkilemez.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler