• 30-08-2005, 19:53:12
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Server hızını tam olarak nasıl anlarım ?
    ping çekmekten başka bir yolu varmı?
    we normalde ping süresi ne kadar olmalıdır..?



    Bu site çok mu kötü ?
    Bazen iyi gidiyor bazen aşırı derecede yavaş..!
  • 30-08-2005, 19:59:09
    #2
    http://dnsstuff.com/tools/dnstime.ch...ine.com&type=A

    superonline.com yerine kendi adresini yaz

    buda r10.net in

    http://dnsstuff.com/tools/dnstime.ch...r10.net&type=A
  • 30-08-2005, 20:25:54
    #3
    Üyeliği durduruldu
    sh.com.tr D+

    rh.com.tr C-

    R10.net C+

    ev1servers.com A+

    Superonline A-

    nedir yani bunların iyi yada kötü dereceleri ?

    resimdeki pinglere bakarsak ping attığın site rezil bi durumda.
  • 30-08-2005, 20:34:09
    #4
    http://dnsstuff.com/tools/dnstime.ch...ujx.net&type=A
    benimkisi nasıl arkada$lar.?
    Record is:


    Domain Type Class TTL Answer mujx.net. A IN 3600 64.202.163.112 mujx.net. NS IN 3600 WSC1.JOMAX.net. mujx.net. NS IN 3600 WSC2.JOMAX.net.

    Looking up at wsc1.jomax.net.... Reports 1 A record(s). 59ms.
    Looking up at wsc2.jomax.net.... Reports 1 A record(s). 62ms.


    Average of all 2 nameservers: 60ms (plus 308ms overhead).

    Score: A+

    Took off 3 points for ".net" TLD (extra lookups may be required to find the parent servers
  • 30-08-2005, 21:44:08
    #5
    Misafir
    ilk5.com A
  • 30-08-2005, 22:57:45
    #6
    Üyeliği durduruldu
    neo adlı üyeden alıntı:
    sh.com.tr D+

    rh.com.tr C-

    R10.net C+

    ev1servers.com A+

    Superonline A-

    nedir yani bunların iyi yada kötü dereceleri ?

    resimdeki pinglere bakarsak ping attığın site rezil bi durumda.
    Doğru diyosun kardeş site kötü durumda ama ..
    Bu değerlere anlam veremedim..!!!!
    Benim bildiğim A yüksek değerler için kullanılır...

    .... Reports 1 A record(s). 29ms.
    .... Reports 1 A record(s). 29ms.


    Average of all 2 nameservers: 29ms (plus 98ms overhead).

    Score: A


    Buna bir açıklama yapabilecek olan varmı acaba..
    Cevaplarınız için teşekkürler..
  • 30-08-2005, 23:51:38
    #7
    Üyeliği durduruldu
    senin server ve o test sitesi amerikada

    sen türkiyedesin türkiyeden ping çıkınca tabi biraz fazla çıkar ama sendeki baya bi fazla çıkıyor.

    server olarak tr dışındakilerin çoğu A oluyor
  • 31-08-2005, 00:01:51
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Evet server dışarıda .. 300 'ün altında olduğunu görmedim en iyi zamanı 300ms..
    Ping çekerken benim(PC'nin) DNS ayarlarımdan kaynaklanan bir yavaşlık söz konusu olabilirmi..
    Açıklama için teşekkür ederim @neo
  • 31-08-2005, 00:20:09
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Rica Ederim

    Ben kendi serverlarıma ping çektim biri 201 diğeri 206 çıktı

    Sonra eski servera çektim almanya da kendileri 300 çıktı normalde 140 ms çıkardı

    sonra bi daha çektim 140 ms çıktı.

    başka bir pc den dene bilgisayarında virus varmı onuda bi kontrol et.
    çünkü 2000 ms vs olması kötü dns ayarlarının kötü olması bile o kadar etkilemez.