• 02-03-2008, 20:18:37
    #1
    Üyeliği durduruldu
    internette sorunmu var arkadaşlar. msn desen ayrı bir felaket ne yazdıklarım gidiyor nede online olan var. 10un altına düşmeyen msn online sayısı (ki herzaman kullanmıyorum msni) 4 ü geçmiyor.

    neyse msn öyle ama ondan önce google a dahi 3. 4. denemede ancak girebiliyorum. diğer ntvnin sitesi haberturk falan giremiyorum. yada çok zor işte. hayır merak ediyorum acaba bölgeselmi?
  • 02-03-2008, 20:26:28
    #2
    evet aynı olay bende de var. emule açık film felan indiriyor diyorum belki ondan girmiyor reset atıyorum giriyor sonra biraz zamaan geçince aynı olay.. bağlantılarda sorun var heralde
  • 02-03-2008, 20:30:25
    #3
    bende herhangi bir sorun yok.
  • 02-03-2008, 21:55:44
    #4
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    var var ttnet calisiyor.AltYapi Calismalari daha cok hızlanacak yakında insallah
  • 02-03-2008, 22:06:16
    #5
    Msnde yazdıklarımda sorun oluyor.. Geç gidiyor. geç geliyor.
  • 02-03-2008, 22:38:00
    #6
    Evet bende az önce 10 dk. kadar bağlanamadım
  • 03-03-2008, 15:03:31
    #7
    Dün dediğiniz gibi sorun vardı artık çalışmalardanmı bilemicem ama bugün sorunsuz
  • 03-03-2008, 16:58:28
    #8
    Üyeliği durduruldu
    msn gitti bu arada 81000314
  • 03-03-2008, 17:00:09
    #9
    Üyeliği durduruldu
    az öncede herkes düştü bi anda