internette sorunmu var arkadaşlar. msn desen ayrı bir felaket ne yazdıklarım gidiyor nede online olan var. 10un altına düşmeyen msn online sayısı (ki herzaman kullanmıyorum msni) 4 ü geçmiyor.
neyse msn öyle ama ondan önce google a dahi 3. 4. denemede ancak girebiliyorum. diğer ntvnin sitesi haberturk falan giremiyorum. yada çok zor işte. hayır merak ediyorum acaba bölgeselmi?
İnternette sorunmu var
9
●652