• 30-07-2006, 02:27:30
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Noter kararı falan filan denmiş ama ya adam yurtdışından host ediyorsa. Üstelik Tayvan'dan host ediyorsa
  • 30-07-2006, 03:41:02
    #11
    En iyisi hostundan dalıp domaininden çıkıcaksın böylelerinin. Notermiş tasdikletmekmiş uzun iş.
  • 30-07-2006, 16:04:27
    #12
    Misafir
    Zaten noter vs. bunların boş iş olduğunu söylemiştim.

    Kopyacılık işi ile nereye kadar gidecez belli değil.

    Ama bu konuda çok ciddi araştırmalar yapıyorum.