• 01-02-2015, 11:58:14
    #1
    wordpress admin paneline giremiyorum çok acil yardım arkadaşlar. hosttan sunucuya geçiş yapmıştım wep sitem görüntüleniyor admin paneline giriş yapmak istediğimde Fatal error: Unknown: Cannot use output buffering in output buffering display handlers in Unknown on line 0
    hatası alıyorum.
    error log dosyasındada bunlar yazıyor:
    PHP Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/yemek/public_html/wp-config.php:2) in /home/yemek/public_html/wp-includes/functions.php on line 3269


    bilgisi alan arkadaşlardan yardım lütfen.
  • 01-02-2015, 12:10:08
    #2
    Herhangi bir php dosyasını not defteri gibi bir programla düzenleyip kaydettiniz mi?
  • 01-02-2015, 12:13:32
    #3
    Hocam, config dosyasını UTF-8 bomsuz olarak kayıt edin, eğer olmazsa wp-contents/plugins klasörünün ismini değişip tekrar denein eğer hata giderse sorun kurduğunuz eklentilerde kaynaklıdır.
  • 01-02-2015, 12:22:20
    #4
    https://www.google.com.tr/search?q=w...3xA8OvUYP1g_AG

    Burada sunulan çözümleri deneyebilirsiniz.
  • 01-02-2015, 13:04:59
    #5
    dediklerinizin hepsini yaptım olmuyor

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:04:59 -->-> Daha önceki mesaj 12:58:00 --

    arkadaşlar plugins klösörünün ismini değiştirince oldu hepinizden allah razı olsun bundan sonra klösörün ismi değiştirdiğim gibimi kalacak.
  • 01-02-2015, 13:07:26
    #6
    kendal_aga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dediklerinizin hepsini yaptım olmuyor

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:04:59 -->-> Daha önceki mesaj 12:58:00 --

    arkadaşlar plugins klösörünün ismini değiştirince oldu hepinizden allah razı olsun bundan sonra klösörün ismi değiştirdiğim gibimi kalacak.
    Hayır hocam, şimdi sorunun eklentilerden kaynaklı olduğunu öğrendik, tekrar eski haline getirin son zamanlarda kurduğuuz veya tanımadığınız ekletileri silin, düzelicektir.
  • 01-02-2015, 14:00:55
    #7
    tmm buldun kardeş ceche eklentisinden oluyormuş teşekkürler