Merhaba
Bir sitemin ismini duyurmak için bir çekiliş düzenlemek istiyorum ancak bunun yasal olarak bir sorunu var mı tam olarak bilmediğim için buraya danışmak istedim.
Yapacağım çekişte istediğim şeyler Facebook sayfamı beğenip siteye yorum atması gerekli vs. şeyler isteyeceğim.Ayrıca çekiliş yapacağımıda farklı facebook sayfalarında reklam olarak yazdıracağım.
Çoğu yerde görüyorum çekiliş yapanları; oyun hediye edenler, bilgisayar parçası veren yerler.Ancak bunun bir sıkıntısı var mı?
Çekiliş Yapmak
8
●139
- 30-01-2015, 00:29:35Küçük çekilişlerde sıkıntı olmaz ancak Milli Piyango'dan izin alınmamış çekilişler yasal değildir. Cezası vardır. İnternette araştırabilirsiniz.
- 30-01-2015, 00:46:27http://www.millipiyango.gov.tr/node/69 de anlatmış ama anlayamadım tam olarak
- 30-01-2015, 09:17:17valla herkes instagram, face ve twitter üzerinde çekiliş yapıyor. Karşılığında bir bedel istemeyince sorun olmuyor heralde. Aynı şeyi bende düşünüyorum, bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirler mi acaba?
- 30-01-2015, 09:26:01yok hocam bir sıkıntı olmaz sana gelene kadar devletin uğraşacağı daha çok şey var