• 29-01-2015, 18:33:19
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba

    Bir sitemin ismini duyurmak için bir çekiliş düzenlemek istiyorum ancak bunun yasal olarak bir sorunu var mı tam olarak bilmediğim için buraya danışmak istedim.

    Yapacağım çekişte istediğim şeyler Facebook sayfamı beğenip siteye yorum atması gerekli vs. şeyler isteyeceğim.Ayrıca çekiliş yapacağımıda farklı facebook sayfalarında reklam olarak yazdıracağım.

    Çoğu yerde görüyorum çekiliş yapanları; oyun hediye edenler, bilgisayar parçası veren yerler.Ancak bunun bir sıkıntısı var mı?
  • 30-01-2015, 00:24:14
    #2
    bu konu hakkında bilgisi olan yok mu?
  • 30-01-2015, 00:29:35
    #3
    Küçük çekilişlerde sıkıntı olmaz ancak Milli Piyango'dan izin alınmamış çekilişler yasal değildir. Cezası vardır. İnternette araştırabilirsiniz.
  • 30-01-2015, 00:33:58
    #4
    bir sey olmaz ne olacak off topicde bir arkadas açmıs dün senin gibi iyice bak bir sey olmaz sonuçta araba vermiyorsun
  • 30-01-2015, 00:46:27
    #5
    http://www.millipiyango.gov.tr/node/69 de anlatmış ama anlayamadım tam olarak
  • 30-01-2015, 09:04:22
    #6
    yüksek miktarlar araba vs gibi çekilişlerde sorun oluşturur.
  • 30-01-2015, 09:17:17
    #7
    valla herkes instagram, face ve twitter üzerinde çekiliş yapıyor. Karşılığında bir bedel istemeyince sorun olmuyor heralde. Aynı şeyi bende düşünüyorum, bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirler mi acaba?
  • 30-01-2015, 09:26:01
    #8
    yok hocam bir sıkıntı olmaz sana gelene kadar devletin uğraşacağı daha çok şey var
  • 30-01-2015, 11:33:09
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Karşılıksız başvurularda ve bin tl yi geçmeyen hediyelerde çok fazla ilgilenmiyorlar. Ama yasal olanı milli piyango idaresinden izin almaktır.