Arkadaşlar merhaba, neriabox scripti (php) mevcut bende. Popup eklemek istiyorum. Bi'türlü beceremedim. İstediğim özellikler,
popup olarak 1 fotoğraf çıkacak. Anaekran hafif kararacak, herhangi biyere tıklayınca kapanacak. Hayrına bi' el atar mısınız?
Edit: Hak geçmesin:https://www.r10.net/is-verenler/13891...kleme-isi.html
Popup Ekleme Yardım
0
●182