C4_blackhackers adlı üyeden alıntı:
Abi walla ben funpicde kurdum saolsun "Ulusal" soruma cevap verdi sayesinde kurduk ben vb'ye para wermem

abi işim gücüm yok bi de adamları zengin edim..

Yakında bunuda belese çıkarırlar
Sen yenisin galiba

Sen daha çok beklersin vbulletinin bedava olmasını.Adamlar parayı kırarken neden bedava yapsınlar

Hiç mantık mı yok dusunemion mu anlamıorum