• 27-07-2006, 11:13:56
    #10
    C4_blackhackers adlı üyeden alıntı:
    Abi walla ben funpicde kurdum saolsun "Ulusal" soruma cevap verdi sayesinde kurduk ben vb'ye para wermem abi işim gücüm yok bi de adamları zengin edim.. Yakında bunuda belese çıkarırlar
    Ne güzel mantık
  • 27-07-2006, 11:19:33
    #11
    Üyeliği durduruldu
    C4_blackhackers adlı üyeden alıntı:
    Abi walla ben funpicde kurdum saolsun "Ulusal" soruma cevap verdi sayesinde kurduk ben vb'ye para wermem abi işim gücüm yok bi de adamları zengin edim.. Yakında bunuda belese çıkarırlar
    Sen yenisin galibaSen daha çok beklersin vbulletinin bedava olmasını.Adamlar parayı kırarken neden bedava yapsınlarHiç mantık mı yok dusunemion mu anlamıorum
  • 27-07-2006, 11:33:41
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Ayrıca vbulletin senin bildigin gibi bir script değil.Vbulletini yazan Jelsoft şirketi buyuk bir şirket.Sadece vbulletin kodlamıorlar.Bir suru yazdıkları sistem var.Senin içinde belese cıkarmazlar korkma