Kendi bloğum da bir yazı yayınladım. Burada da sizinle paylaşmak istiyorum r10 gibi forumlarında bulunduğunuzdan ötürü zaten bu yazı size bir derece düşük gelecektir.Ancak yorumlarınızı merak ediyorum.

Bu yazıyı böyle yazmamın sebebi diğer bloglardaki "website yaparak para kazan" başlıklı makalelerde sadece "Evet,website yapın ve para kazanın" gibi saçma ve yavan içeriklerin olması.

Webmaster olmak isteyen ancak nerden başlayacağını bilmeyen arkadaşlar için aşağıdaki yazıyı yazdım. Dilerseniz,buradan dilerseniz konu altından yorum yapabilirsiniz.

Görüşleriniz bizim için değerli.

Şimdiden teşekkürler.

Yazı linki : http://isekonomi.com/website-yaparak-para-kazan/