• 03-01-2015, 12:51:10
    #1
    Android Tablet ve Telefonu olan 5 dk yardım edebilirmi uygulama geliştiriyorum tablet ve telefon ekran alıntısı lazım 2 dk yardım edebilecek varmı
  • 03-01-2015, 13:10:20
    #2
    Emulatorde test etsen? Bilmiyorum hani programi kullaniyorsun ama bazi default emulatorler yavas olabilyor, geny motion ile her turlu telefon ve tablette test eebilirsin appi. Ben oyle yapiyorum. Ya da usb ile baglayip direk kendi cihazinda da test edebilirsin.
  • 03-01-2015, 13:14:51
    #3
    AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emulatorde test etsen? Bilmiyorum hani programi kullaniyorsun ama bazi default emulatorler yavas olabilyor, geny motion ile her turlu telefon ve tablette test eebilirsin appi. Ben oyle yapiyorum. Ya da usb ile baglayip direk kendi cihazinda da test edebilirsin.

    Hocam test etme değil mail olarak kendi uygulama apk mı yollayacağım tabletten indirip Ekran Görüntüsü yakalayacak google play e eklemek için gerekli
  • 03-01-2015, 13:19:08
    #4
    muhammetilbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam test etme değil mail olarak kendi uygulama apk mı yollayacağım tabletten indirip Ekran Görüntüsü yakalayacak google play e eklemek için gerekli
    Onu diyorum iste ben de, emulatorde test edebilirsin bilgisayarinda, sonrasinda ekran goruntusu alip ekleyebilirsin goole'a. Ben oyle yukluyorum, yani illa telefona ihtiyacin yok. Emulatorde calistirdiginda goreceksin zaten appi, ekran goruntusu alirsin prntsc ile, paintte duzenleyip koyarsin googleplaye, kolaylik olur senin icin.
  • 03-01-2015, 13:58:25
    #5
    deneyeceğim hocam

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:58:25 -->-> Daha önceki mesaj 13:24:20 --

    AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emulatorde test etsen? Bilmiyorum hani programi kullaniyorsun ama bazi default emulatorler yavas olabilyor, geny motion ile her turlu telefon ve tablette test eebilirsin appi. Ben oyle yapiyorum. Ya da usb ile baglayip direk kendi cihazinda da test edebilirsin.
    Tesekkurler. R10+ verildi
  • 03-01-2015, 14:01:31
    #6
    muhammetilbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    deneyeceğim hocam

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:58:25 -->-> Daha önceki mesaj 13:24:20 --



    Tesekkurler. R10+ verildi
    Basarilar, bol kazanclar.