Merabalar.

Tekstil atolyemizde urettigimiz eşofmanlari internet uzerinden kendimize ait kuracagimiz e-ticaret sitemizde satmak istiyoruz. Bu satislari da payu odeme sistemi alt yapisini kullanmak istiyoruz. Urunlerimiz kendimize ait bir marka uzerinden satisa sunulacak. Ayrica, adidas ve nike urunlerininde imitasyon (taklit) seklinde uretiyoruz. Ve bunlarida satmak istiyoruz.

Payu bu konuda herhangi bir sikinti cikarirmi.