Attigim Mail Onemsize Dusuyor :( - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Attigim Mail Onemsize Dusuyor :(
0
●
165
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Attigim Mail Onemsize Dusuyor :(
18-11-2014, 13:16:01
#1
PoyrazHosting
Kurumsal PLUS
Arkadaslar daha once sirket adresinden mail adresi almistim kullanmiyordum.
Bugun mail attigimda karsi tarafin onemsiz kutusuna dustugunu ogrendim. Bunu nasil duzeltebilirim?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler