• 24-07-2006, 12:44:49
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar http://www.denizfm.gen.tr linkinde olduğu gibi sitenin en üstünde mp3 çalan script lazım bana, bunu bi denemek istiyorum. Bunu bilen biri var mı acaba, buraya yazsa Teşekkürler şimdiden.
  • 24-07-2006, 13:11:42
    #2
    Konu başlığın ilginç durmuş ilk bakışta illegal bişiler istiyormuşsun gibi
  • 24-07-2006, 16:10:38
    #3
    Üyeliği durduruldu
    sertacbjk adlı üyeden alıntı:
    Konu başlığın ilginç durmuş ilk bakışta illegal bişiler istiyormuşsun gibi
    Zuhaha evet, sen öyle deyince hakkaten bana da şimdi öyle geldi
  • 24-07-2006, 22:58:59
    #4
    1- Rar içinden çıkan Upload klasörünün içindeki tüm dosyaları anadizine atın, yani htdocs, public_html yada www isimli bazı serverlerde adı değişen klasörün içine atın, eğer anadizinde forum isminde bir klasör oluşturduysanız sakın forum klasörü içine atmayın yoksa çalışmaz, herkes bu konuyu yanlış anlıyor nedense, anadizin olarak bahsettiğimiz yer forum klasörü değildir, htdocs, public_html yada www klasörüdür.

    2- Yukarıdaki iki maddeyi yaptıktan sonra player.config.js isimli dosyayı açıp içindeki var mediaURL = "http://www.siteismi.com:11927" yazan yerdeki siteismi.com yaza yeri kendi radyonuzun adresi ve portu ile değiştirin, buraya başka radyoların adresinide yazabilirsiniz. Eğer playlist yayınlayacaksanız buraya playlist.asx yazın.

    3- Eğer radyonuz yok ise ve kendi FTP nizden yada internetteki herhengi bir siteden MP3 dinletmek istiyorsanız, o zaman yine üstteki yere yani player.config.js isimli dosyadaki siteismi.com yazan yeri tırnak içine kadar silip playlist.asx yazın ve kaydedin, daha sonra bu seferde playlist.asx dosyasını açıp ya kendi FTP nizden yada internetten bulduğunuz ve adresini tam olarak (ç)alabildiğiniz MP3 lerin tam adreslerini playlist.asx dosyasının içine gerekli kısma yazın ve kaydedip çıkın.

    4- Kendinize göre playeri Türkçe'leştirmek istiyorsanız player.js dosyasını metin editörü ile açarak, değiştirebilirsiniz.

    5- Yine player.config.js dosyasından playeriniz ile ilgili ayarları yapabilirsiniz ( Otomatik çalmaya başlasın, ses ayarı vs.)

    6- Skin değiştirmek içinse; Skinler klasörüne bakarak images klasörlerinin içindeki skinlerden birini beğenin ve beğendiğiniz skinin images klasörünü FTP deki images klasörü ile değiştirin hepsi bu. Ben default olarak kırmızı skini seçtim, siz isterseniz değiştirebilirsiniz...

    Zipli Rar Dosyasını Buradan İndirebilirsiniz




    RapidShare Webhosting + Webspace

    alıntıdır...
  • 25-07-2006, 02:24:19
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Ergun adlı üyeden alıntı:
    1- Rar içinden çıkan Upload klasörünün içindeki tüm dosyaları anadizine atın, yani htdocs, public_html yada www isimli bazı serverlerde adı değişen klasörün içine atın, eğer anadizinde forum isminde bir klasör oluşturduysanız sakın forum klasörü içine atmayın yoksa çalışmaz, herkes bu konuyu yanlış anlıyor nedense, anadizin olarak bahsettiğimiz yer forum klasörü değildir, htdocs, public_html yada www klasörüdür.

    2- Yukarıdaki iki maddeyi yaptıktan sonra player.config.js isimli dosyayı açıp içindeki var mediaURL = "http://www.siteismi.com:11927" yazan yerdeki siteismi.com yaza yeri kendi radyonuzun adresi ve portu ile değiştirin, buraya başka radyoların adresinide yazabilirsiniz. Eğer playlist yayınlayacaksanız buraya playlist.asx yazın.

    3- Eğer radyonuz yok ise ve kendi FTP nizden yada internetteki herhengi bir siteden MP3 dinletmek istiyorsanız, o zaman yine üstteki yere yani player.config.js isimli dosyadaki siteismi.com yazan yeri tırnak içine kadar silip playlist.asx yazın ve kaydedin, daha sonra bu seferde playlist.asx dosyasını açıp ya kendi FTP nizden yada internetten bulduğunuz ve adresini tam olarak (ç)alabildiğiniz MP3 lerin tam adreslerini playlist.asx dosyasının içine gerekli kısma yazın ve kaydedip çıkın.

    4- Kendinize göre playeri Türkçe'leştirmek istiyorsanız player.js dosyasını metin editörü ile açarak, değiştirebilirsiniz.

    5- Yine player.config.js dosyasından playeriniz ile ilgili ayarları yapabilirsiniz ( Otomatik çalmaya başlasın, ses ayarı vs.)

    6- Skin değiştirmek içinse; Skinler klasörüne bakarak images klasörlerinin içindeki skinlerden birini beğenin ve beğendiğiniz skinin images klasörünü FTP deki images klasörü ile değiştirin hepsi bu. Ben default olarak kırmızı skini seçtim, siz isterseniz değiştirebilirsiniz...

    Zipli Rar Dosyasını Buradan İndirebilirsiniz




    RapidShare Webhosting + Webspace

    alıntıdır...
    Çok teşekkür ederim Ergun Bu arada aslında radyo olsa güzel olurdu ama "pls" tipi küçük radyolar çok ksıtlı 12-15 kişilik o yüzden hiç kurmadım. Acaba Show Radyo, Alem Fm gibi yerlerin Play kodlarını bilen varsa güzel olur.

    Çok saol
  • 26-07-2006, 04:25:19
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Çok teşekkürler Ergün, bu arada Rep'ini de unutmadım + Rep

    Saolasın.

    Bu arada ben de bari bi pls oluşturayım, şimdiye kadar hiç yapmadım ama.
  • 27-07-2006, 22:23:09
    #8
    Üyeliği durduruldu
    olmuyo olmuyo olmuyo
    kuramadım scripti !
  • 28-07-2006, 17:24:28
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Ergun adlı üyeden alıntı:
    Ergün bişey sorucam, PLS bana burada gerekmiyo aslında, yani benim istediğim bu scdripti kurucam, Show Radyo, Alem Fm yada Radyo D artık hangisi olursa böyle kaliteli ve ulusal bir Radyoyu çalmak. Çünkü radyo ile uğraşmak zor, MP3 çalalım desek bir kaç tane yetmez bayağı bi yüklemek lazım ki kaliteli olsun + çok da BW yer. O yüzden Radyo daha uygun olur.
    Yani benim istediğim Player.Config'de :

    var mediaURL = "http://www.siteadi.com:11927"; //Buraya radyonuzun adını yada playlist.asx dosyanızın adını yazın

    yazan kısma http://www.showradyo.com:xxxxx gibi bişey yazıp anında Show radyoyu vs... çalmak. Buraya pls yazamıyoruz anladığım kadarıyla, bi de yazsak da insanların pc'sine indirmesi gerek bunu çalabilmesi için + winamp olması gerek sanırım. Yani biz bunu direkk buraya yazacağımız kodla yapamazmıyız, yada ne yazmamız lazım? Şimdiden teşekkürler