Ergun adlı üyeden alıntı:
Ergün bişey sorucam, PLS bana burada gerekmiyo aslında, yani benim istediğim bu scdripti kurucam, Show Radyo, Alem Fm yada Radyo D artık hangisi olursa böyle kaliteli ve ulusal bir Radyoyu çalmak. Çünkü radyo ile uğraşmak zor, MP3 çalalım desek bir kaç tane yetmez bayağı bi yüklemek lazım ki kaliteli olsun + çok da BW yer. O yüzden Radyo daha uygun olur.
Yani benim istediğim Player.Config'de :
var mediaURL = "http://www.siteadi.com:11927"; //Buraya radyonuzun adını yada playlist.asx dosyanızın adını yazın
yazan kısma
http://www.showradyo.com:xxxxx gibi bişey yazıp anında Show radyoyu vs... çalmak. Buraya pls yazamıyoruz anladığım kadarıyla, bi de yazsak da insanların pc'sine indirmesi gerek bunu çalabilmesi için + winamp olması gerek sanırım. Yani biz bunu direkk buraya yazacağımız kodla yapamazmıyız, yada ne yazmamız lazım?

Şimdiden teşekkürler