• 16-10-2014, 02:57:24
    #1
    Arkadaşlar;

    Sisteme yeni üye oldum. Belirtilen boyutlarda avatar ekliyorum ancak, şöyle bir sorunla karşılaşıyorum.

    Dosya geçersiz bir Grafikformatı içeriyor. Eğer bir Grafik eklemek isterseniz, Lütfen öncelikle öngörülen formatlarda olmasını kontrol ediniz.

    Yardımcı olabilecek var mı?
  • 16-10-2014, 02:59:02
    #2
    Üyeliği durduruldu
    aynı sorun bende de var
  • 16-10-2014, 18:24:23
    #3
    Showman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı sorun bende de var
    bu sorun bende de mevcut.
  • 16-10-2014, 18:30:54
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bu konuyla ilgilenen yok galiba
  • 16-10-2014, 18:42:20
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Aynı sorun bendede mevcut.
  • 18-10-2014, 02:58:11
    #6
    Arkadaşlar konuyu report ettim ancak hala dönüş sağlanmadı.

    Üzülerek söylüyorum, avatarsız yaşamaya alışmalısınız
  • 18-10-2014, 11:40:06
    #7
    Eski üye olmama rağmen aynı sorun bende de mevcut
  • 18-10-2014, 11:48:28
    #8
    Üyeliği durduruldu
    forumda bölümüne konuyu açtım onaylamadılar bendede var
  • 19-10-2014, 17:45:40
    #9
    Genel bir sorun var demekki.