Site satışı ile ilgili bölümde yaşanılan durum garibime gitti.Bu konuda hiç tecrübem yok zaten daha önce ne site aldım ne de sattım kendime ait bir adet sitem var ve o siteden de işimi yapıyorum.
Sorum şu;
1)Şimdi atıyorum site geliri aylık 10x denilip bu sitenin satış fiyatının 20x olması ve kimsenin kaçırmaması gereken bu fırsata hemen olumlu anlamda tepki verilmemesinin nedeni nedir.
2)Bu siteler için pm ler isteniyor orda ne eksik görülüyor ki alım dan vazgeçiliyor
Kesinlikle yanlış anlaşılmasın site satışı yapan hiç bir arkadaşa itham da bulunmak için sormadım tamamen merak ve doğru yatırım yapma isteğidir amacım.
Kafama takılan soru?
0
●56