• 16-02-2008, 12:26:16
    #1
    Yeter artık ya bu kaçıncı mailiniz. 2 günde bir mail atmayı bırakın iyi ki bi forum kurmuşunuz. zaten vb de lisanssız şikaye ettim. bırakın spam işlerinide işinize bakın. forumda her değişikliği mail ile bilgirmek zorunda değilsiniz
  • 16-02-2008, 12:29:35
    #2
    böyle salaklar cok war bende benim forumumda herkese özel mesajla reklam yapan bi foruma üye oldum we uyardım.. üye olmaz olaydım günde en az abartısız 3 mail atıyorlar..
  • 16-02-2008, 12:29:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    banada geliyor hep (
  • 16-02-2008, 12:36:05
    #4
    hun
    Üyeliği durduruldu
    Banada her gün film indirme forumlarından geliyor, okumadan spam boxa atıyorum.
  • 16-02-2008, 13:19:27
    #6
    foruma üye olmuş olsam gam yemicem yanlış hatırlamıyosam bi toplist e üye olmuştum oradan bulmuşlar mailleri galiba
  • 16-02-2008, 15:18:44
    #7
    Büyük ihtimal kaydolduğun herhangi bi yerin mysql inden kişi listesini çekip toplu mail atmışlar banada çok geliyor spama ekliyorum öyle yerleri
  • 16-02-2008, 15:26:43
    #8
    Üyeliği durduruldu
    bana hergün 2-3 adet geliyor..yeter artik birak su spam i :@



    * https://www.r10.net/dmoz-ve-diger-diz...i-toplist.html


    bu iste,banlanmis zaten..ama kesin aramizdadir baska nickle..!
  • 16-02-2008, 16:02:57
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaşlar forumda aynı konu var ama ben yinede hatırlatayım spam yemenin en başlıca sebeplerinden biriside son günlerde kimengellemiş engelleyeni bul şeklinde msn de sizi engelleyeni bulan sitelerden kaynaklanıyor.bu sitelerden her hangi biriniz beni kim engellemiş diye baktığında sizin adınıza listenizde kaç kişi varsa hepsine spam yani reklam gönderiliyor taki o mail adresinden artık vazgeçene kadar kurtulamıyorsunuz siz siz olun bu tür sitelerde sakın beni kim engellemiş merakına kapılmayın engelleyenin zaten bir sebebi vardır