Yeter artık ya bu kaçıncı mailiniz. 2 günde bir mail atmayı bırakın iyi ki bi forum kurmuşunuz. zaten vb de lisanssız şikaye ettim. bırakın spam işlerinide işinize bakın. forumda her değişikliği mail ile bilgirmek zorunda değilsiniz
böyle salaklar cok war bende benim forumumda herkese özel mesajla reklam yapan bi foruma üye oldum we uyardım.. üye olmaz olaydım günde en az abartısız 3 mail atıyorlar..
arkadaşlar forumda aynı konu var ama ben yinede hatırlatayım spam yemenin en başlıca sebeplerinden biriside son günlerde kimengellemiş engelleyeni bul şeklinde msn de sizi engelleyeni bulan sitelerden kaynaklanıyor.bu sitelerden her hangi biriniz beni kim engellemiş diye baktığında sizin adınıza listenizde kaç kişi varsa hepsine spam yani reklam gönderiliyor taki o mail adresinden artık vazgeçene kadar kurtulamıyorsunuz siz siz olun bu tür sitelerde sakın beni kim engellemiş merakına kapılmayın engelleyenin zaten bir sebebi vardır